.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نام ایران خودرو در جمع برترين‌هاي دانش‌محور آسيا
نام ایران خودرو در جمع برترين‌هاي دانش‌محور آسيا

نام ايران خودرو در سطح سازمان‌هاي دانشي برتر به عنوان نماينده ايران براي رقابت با شركت‌هاي بزرگ اين حوزه راهي رقابت‌هاي آسيايي شد.

به گزارش ایکو پرس حميد مرادي مدیر عامل شرکت تام ایران خودرو در رابطه با اعطاي جايزه به شركت‌هاي دانشي برتر كه با حضور معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور همراه بود، با بيان اين كه اين براي نخستين بار است كه در كشور چنين ارزيابي از شركت‌هاي دانش بنيان انجام مي‌‌شود، گفت: بنیاد جهانی جایزه سازمان دانشی برتر و شبکه جهانی دانش با همکاری دانشگاه صنعتی شریف پس از سه مرحله ارزیابی از بين 30 سازمان شرکت‌کننده در نخستین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران، تام ايران خودرو را به عنوان نماينده برتر ايران معرفي كرد.

وي به دلايل انتخاب شدن تام ايران خودرو به عنوان شركت برتر اين دوره ارزيابي اشاره و تاكيد كرد: جذب منابع انساني متخصص و نخبه كشور به عنوان سرمايه‌هاي فكري شركت بزرگترين اقدامي بود كه موفق به انجام آن شديم و در كنار آن توانستيم حوزه كسب و كار خود در بخش‌هاي صنايع خطوط توليد خودرو، رباتيك، ريلي، نفت و گاز و پتروشيمي، نيروگاهي و معدني را توسعه دهيم.

مرادي خاطرنشان كرد: اين امر موجب شد بتوانيم پس از انتقال فناوري در پروژه‌هاي مشابه و بومي كردن تكنولوژي جديد كار خود را با صرفه‌جويي هنگفت ارزي پيش ببريم.

وي يادآور شد: آموزش سازماني در كنار پايش اثربخشي آن، تحقيق و توسعه به عنوان موتور محرك مهندسي، خلق دانش، بهره‌گيري از تكنولوژي‌هاي برتر دنيا و بومي‌سازي آنها، در كنار مستندسازي كليه پروژه‌ها و تعريف فرآيند انتقال تجربه‌هاي موفق، مطالعات بازار براي انتخاب بازارهاي هدف از جمله محورهاي مورد تاكيد تام ايران خودرو در سال‌هاي اخير بوده است.

گفتني است جايزه سازمان دانشي برتر (MAKE: Most Admired Knowledge Enterprise) از سال 1998 توسط موسسه تحقيقاتي مديريت دانش و سرمايه فکريTELEOS با همکاري شبکه جهاني دانش (KNOW Network) به صورت ساليانه برگزار مي‌شود و تام ايران خودرو در اين مرحله با شركت‌هاي برتر دانش محور آسيايي رقابت خواهد كرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 دي 1390
پس چرا ماشین هایی که تولید می کنید همون افتضاح هست که بود!!!!!!!!!!!!!!!
خدا انحصار گرایان و رانت خواران را لعنت کند که برای خودرو کشور بازار انحصاری درست کردند و نمی ذارن خودروهای خارجی با قیمت واقعیشون وارد بازار کشور بشن.
کاش سرسوزنی از حمایت خودروسازان رو بخش کشاورزی داشت تا کشاورز بدبخت اینقدر موقع فروش محصولش به چه کنم چه کنم نمی افتاد.
پناه بر خدا !!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.